شناسه : 153752341
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد:

421 حامی نیکوکار در استان یزد معلم هستند


421 نفر از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد در استان یزد دبیر، معلم، استاد دانشگاه و فرهنگی هستند.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، غلامرضا مشعل چی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با گرامیداشت روز معلم، گزارشی از مشارکت نیکوکاران یزدی در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین ارائه کرد و گفت: 421 نفراز حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد در استان یزد دبیر، معلم، استاد دانشگاه و فرهنگی هستند.

وی بابیان اینکه سرانه ماهیانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین از محل کمک‌های حامیان نیکوکار به‌طور متوسط 165 هزار تومان است افزود: حامیان خیراندیش یزدی سال گذشته 10 میلیارد و 753 میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به فرهنگ اصیل مردم استان یزد در انجام امور خیرخواهانه بیان کرد: مردم نیکوکار استان یزد همواره در انجام کارهای خیر پیشتاز هستند و توجه ویژه آن‌ها به مباحث اعتقادی و دینی، همکاری حداکثری را در طرح‌های مشارکتی این نهاد در امر خدمت‌رسانی بهتر به محرومان رقم‌زده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون 4152 یتیم و فرزند نیازمند از حمایت 14 هزار و 330 حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

مشعل چی با دعوت از نیکوکاران استان برای مشارکت در طرح‌های اکرام و محسنین گفت: مردم خداجوی استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

وی با اشاره به روش‌های نوین دریافت کمک‌های مردمی بیان کرد:  سامانه نیکوکاری (تلفن رایگان) ۰۹۶۸۸۷۷، بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه همچون سکه، درگاه‌های اینترنتی emdad.ir وmohsenin.irبرای سهولت در دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد افزود: کمک‌های اهدایی از سوی حامیان برای کمک به هزینه تحصیلی، معیشت و درمان جامعه هدف تحت حمایت هزینه می‌شود.

انتهای پیام

 

 

 


آدرس کوتاه :
رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.